2 dagar kvar

Efter denna dag e det bara två arbetsdagar kvar. Det känns otroligt skönt!
Idag har jag bara tagit det lugnt, precis som igår. Simon skulle ta hand om hundar och disk idag:) För i morgon ska jag ta och storstäda fixa inför hösten.
Maten står på spisen och puttrar iaf. måste hinna äta före jobbet. Det blir kyckling-kebab och ris, med vitlökssås. Mums mums.

Jag har inte så mkt om att blogga om idag tyvärr, det var farmen i heljen och det var riktigt kul! Lite mycket bråk bara, det är ju lite trist att folk ska slåss. Men i helhet mycket kul eftersom att jag bara hade glada trevliga människor omkring mej! Jag höll mej glad hela kvällen. Kvällen avslutades som vanligt med rönnki och sen åkte jag lite bil med adam och david, snackade och tog en cigg. Adam o David är verkligen två super killar, mogna för sin ålder. Antingen är jag omogen eller så e dom mogna iaf, för vi kommer väldigt bra över ens. Ja, jag e lite omogen, men jag tycker om att vara ett barn i sinnet.

Snart e det plugg, folk flyttar till höger och vänster, både på gott och ont. Denna höst är förändringarnas höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0