Tjofaderrittan!

Solen är tillbaka. Har varit och tränat idag. Är helt död.
Tack ni som lyssnar och förstår. Ni är guld värda!

Tack Erica för att du var med mig igår och stöttade mig. Utan dig hade jag varit förlorad.

Idag är en bra dag. Även om det kanske känns lite jobbigt emellanåt så känns det bra. Jag känner mig då och då som en pundare med nojja. Men jag vet att det hela går över. Jag känner blickarna och jag känner obehag. Men det är ett obehag jag skapat själv. Till viss del.

Idag blir det räksallad till middag! Med vitlöksdressing (som jag så duktigt rört ihop på egen hand) och en smörgås. Gott gott. Längtar efter mat!

Kommentarer
Postat av: Erica

SKIT I DOM ALLIHOP NU! Helt och hållet.
Orka bry sig i en massa svammel på dagis nivå,

Du ska se vilken liten tjockis jag har fått hem ;)

2008-04-15 @ 15:35:27
Postat av: Olavhedda

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2009-07-10 @ 10:18:16
URL: http://olavhedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0