Strålande sol!

Idag är det strålande sol. Var ute med hundarna en timme innan jobbet. Dom skötte sig som vanligt galant. Väl hemma så var det städning av vår sunkiga lägenhet. Dammsuga får jag göra varje dag så jag har börjat få rutin på det nu. Men eftersom att vi fixar badrummet så är det grejjer över allt. Måste hitta några lister att sätta upp och vi funderar på att se om pappa kan komma och måla väggarna. Slippa de sunkiga beiga och bara måla vitt vitt vitt! Badrumsskåpet som vi köpte på IKEA rymdes ju som sagt inte i vårat lilla fjuttiga badrum så det får bli svarta lister och en spegel bara. Men det blir snyggt det med. Vardagsrummet har fått ett upplyft så vi e nöjda där. Nu e det bara kök, hall, sovrum & badrum som ska lyftas i sommar innan man bli fattig student.

Är på jobbet nu och snart är första timman avklarad, det går alltid lika segt. Men jag e ju ändå grym på det jag gör just nu så jag klagar inte.

Får blogga mer senare ikväll. Men jag slänger upp en gammal bild på lilla Alice idag. Hon får snart sin sele och jag är 800:- fattigare. Men det är det värt. Snart ska vi tävla... Eller ja i slutet av sommaren så nu ska det tränas som bara den.


image193

Bilden är tagen av Annica Öberg. ( En riktigt skicklig "amatör" fotograf. )

Kommentarer
Postat av: Titti

Hahaa jaa vi kommer vara ena skrynkliga russin du å jag :D HA HA HA

Ha det så roligt på jobbet ;)

2008-04-28 @ 15:44:13
URL: http://onegrrl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0