Lilla Ebba

Så var lilla Ebba borta...
Ebba var inte min katt, men en katt som jag tyckte om otroligt mycket. Hon var så speciell. Då jag var hos My så var jag mycket med Ebba... Vi gosade ofta, trots min allergi kunde jag inte släppa henne ur min famn. Hon var en skygg katt som inte var så förtjust i folk... Jag var hennes lilla gudmor. Om man nu får vara det till en katt? Jag tycker då det iaf! Kommer ihåg hur jag satt i My & Daniels hörnsoffa med Ebba i knät... hon spann och stångades. Hon var så speciell på alla sätt och vis. Kanske inte riktigt som alla andra katter. Blä. Jag blev så ledsen nu. För en katt som inte ens är min...
 

Du finns inte längre kvar
Jag kan inte känna din mjuka päls mot min hand
Jag hör inte hur du spinner längre
Dina vakna ögon ser inte längre in i mina
Sov så gott lilla ängel



image180



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha.. Ja, tack eller vad man nu säger! =)

2008-04-14 @ 13:21:19
URL: http://maryinthemorning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0