Dont know where to start

Ja jag vet inte riktigt var jag ska börja.
Resan till Stocke gick smärtsamt och vi var där efter bara några timmar, Kajsa gasade på bra hon.
Det var jätte hälrigt i stocke, bra väder och mys. Helt klart en underbar lite minisemester. Åkte vidare på fredagen mot Nyköping. Väl framme i Nyköping blev det mat och sen tränade Kajsa och JennyAnn deras jyckar. Gick superfint. Sen var det att se en WPrulle från förra tävlingen för att få lite inspiration. Sen skulle vi sova. Blev lite segt eftersom att Kajsa var förkyld och snarkade och Lance snarkade han med, hur högt som helst. Men till slut somnade jag. Sen var det upp och packa ihop alla saker, äta frulleoch bege sig mot tävlingen. Det var riktigt kul att se en tävling och alla var så sjukt trevliga. En fin fin dag.

I går så städade jag och älsklingen hemma. Nu är det fasen SKINANDE rent! Det var så mysigt att städa tillsammans.

Har tränat som ett CP idag och det var så jävla skönt. Såikväll ska jag gå en prommis med jyckarna och sen ska jag och älskling mysa. För i morgon bär det ju av mot Piteå. 2 dagar borta igen. Men det gör inget. Sen ska jag hålla mej hemma haha:)

Så tisdag morgon bär det av mot Piteå Havsbad i en hyrbil med Henke. Musiken i bilen är vi fortfranade oense om:)
Ska bli nice att sova på hotell, äta gomat, HOTELLFRUKOST! Träna och spela biljard. YEY!!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att Sthlmsresan var kul och bra :-) Hoppas allt är bra i övrigt!

2008-04-08 @ 17:37:44
URL: http://www.b99.org/~silverpilarna/ingela
Postat av: Lisa

Hotellfrukost, jag blir så avis!! Haha ;) Hoppas du har det bra i Pite. Ät god mat åt mig!! ;)

2008-04-09 @ 09:14:05
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Titti

Mem sååå skönt! Vill också på hotellfrukost ;P

2008-04-09 @ 15:28:10
URL: http://onegrrl.blogg.se
Postat av: Titti

Mem sååå skönt! Vill också på hotellfrukost ;P

2008-04-09 @ 15:28:38
URL: http://onegrrl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0