Det är vår

Äntligen har våren kommit ORDENTLIGT. Känns underbart med solen som skiner och att snön som smälter.
Jag älskar vår och sommar just för att man får ha sina snygga solisar på sig.
I morgon kommer lönen och jag har redan blivit shoppinggalen och hittat en massa saker som jag bara MÅSTE ha. I morgon bär det av mot IKEA med Titti och hennes pojke. Ska bli super! Kanske köper jag en ny sängram. Annars blir det en massa smått och gott.  Är sugen på en tavla som ska hänga i sovrummet. Sovrummet e nog bland de roligaste man kan inreda. Iaf för oss för där är vi rätt så ofta *hehe*

Ska köpa lite tyg på IKEA oxå. Som jag ska klä in hundburen med. Den e så jävla ful och e det ingen hund i den kan jag väl iaf klä in den så den ser lite snygg ut. Ska se vad jag hittar. Behöver nåt tjockt skumgummi eller nå att sätta under den oxå för den repar sönder golvet. 

Det blir inte bara IKEA utan oxå LIDEL och ALKO. Hur nice är inte det. Shoppa shoppa shoppa. Måste dock se till så att jag kan shoppa lite kläder oxå.

Sängramen som ska köpas inom 2 månader.

image190

image191
TVÅ MYSKUDDAR, DE SKÖNASTE SOM FINNS!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Dom är jättefina dom där sängramarna! :)

2008-04-24 @ 17:17:20
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Titti

Oooh du är allt kär i mina kuddar ;) Ska du köpa sånna?=)

2008-04-24 @ 19:08:41
URL: http://onegrrl.blogg.se
Postat av: Leifdiana

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-03-12 @ 12:29:07
URL: http://leifdiana.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0