At work

Ja då har man anlänt till arbetet idag. Känner mig lite trött i kroppen men jag är så glad idag ändå! Jag känner att livet bara blir bättre och bättre. Ska till titti ikväll och se lite Desperate Housewives. Hade tydligen inte sett hela förra säsongen, så jag e taggad! På fredag kommer lönen och då blir det IKEA! Ska även åka på Alko och köpa lite fin fin sprit hehe. Ska göra ett litet kit så man har till sommarens bravader;) kanske skippar att shoppa loss på IKEA och köper SPRIT istället? Nää, jag hoppas att jag kan köpa en ny sängram, HOPPAS HOPPAS HOPPAS.  

GIVE ME MONEY


Kommentarer
Postat av: Titti

Ätardag i sikte :P ja fan va skönt då du kan träna 3 dagar med mig :D *längtar*

2008-04-23 @ 14:24:53
URL: http://onegrrl.blogg.se
Postat av: Henningana

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2009-09-29 @ 11:07:32
URL: http://henningana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0