Personalfest ikväll

I kväll är det KickOff, personalfest alltså. Snabbt hem från jobbet idag och sminka och duscha mej. Sen bär det av till Sara fort som fasen för att påbörja förfest! Men det blir stressugt som bara den. Ska se om inte nån kan fixa mej en snygg frilla. Men jag vet som inte vad jag ska ha för frisyr! Utsläppt blir det nog. Och det blir att vara klädd i svart ikväll, som vanligt. Men jag har inga jävla skor att ha på mej! PANIK PANIK! Jag måste verkligen hitta ett par skor att ha på mej ikväll. Ballerinas e jag så less på. Skönt, men mindre snyggt till fest enligt mej. Kanske för att jag senaste tiden haft på mej mina ballerinaskor. Funderar på att ta mina svarta stuprör och mitt svarta line från GinaT.  men jag vet inte riktigt. Men det blir nog så. Sminket kommer att gå i sotigt svart med lite inlägg av champagnefärgad ögonskugga. Men jag vill nog ha mkt svart idag, jag känner mej SVART! Ikväll gör jag även DEBUT på bowlingbanan. Shit pommes.

I går var det en toppenkväll. Städade lägenheten och tvättade. Sen bär det av till IdaMary för att äta lite våfflor och chockladmousse! MUMS så gott, och ONYTTIGT! Men jag har gått som en idiot i veckan så nån gång får man väl vara lite onyttig. Dock började jag att må jätte illa. Men vi hade jätte trevligt iaf. lyssnade på musik och hade lite pyssel med naglar och smycken. Jag fick göra ett par örhängen som jag ska ha på mej ikväll. Lite niice. Idamary är en ängel. Vill inte att hon ska flytta, så trist att man hittar nya vänner som e hur goa som helst och så ska dom flytta! Ajja det e ju inte så värst långt bort iaf. UMEÅ.

Nä nu e det dags att arbeta lite.

image51



LajsaMinelli 2007-09-22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0