Lördag

Idag är det lördag. Jag jobbar, som jag kommer att göra 3 heljer framöver i princip. Enda lediga heljen kommer jag att spendera i Söderhamn på WP-läger. Ska bli riktigt kul att åka till Söderhamn med Kajsa och Johanna. Ser fram emot att få träffa Theres oxå, det ska bli jätte trevligt. Får se om det blir Alice som får följa då nu då Jack kanske ska opereras i värsta fall.

Ikväll ska jag till mamma och pappa på middag, bror och Mia kommer dit med Arvid och bebismagen. Ska bli jätte roligt att träffa dom. Jag och Mathias (min bror) har som börjat komma närmare varandra, det känns jätte bra. Förr hördes vi aldrig av och nu har vi börjat ringa varandra lite granna iaf. känns jätte roligt, han är ju min underbara storebror.  Jag har tur som har två fina bröder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0