Jag e så jäva sur

Ååh jag blir så jävla sur! Då jag kommer till jobbet och ska sätta mej på "min" plats, så e det nån som redan lagt sina saker där! WHAT! det är ju MIN plats.. okej den är inte min, men jag har som sutti där var enda gång och nu blev det ju kaos då jag inte fick sitta där längre, var skulle jag då sitta? Finna bara en plats i världen som jag vill sitta på och det är den där. Sen e det ju det här med hon som tog sig friheten att ta den, hon e helt underbart söt och trevlig. FAN! Jag kan inte vara arg på henne och hata henne. Fasen oxå. Nä usch jag e sur! Nu sitter jag i ett annat hörn! Och jag har ont ont ont i mitt huvud. Haha okej så sur e jag inte men det e helt sjukt vad jag jobbar bra på den där platsen... får se hur det går idag, ska inte låta en sketen plats trycka ner mej, jag ska göra grymma resultat idag!  BRA DAG!

Kommentarer
Postat av: Weekreaper

I am very excited to see this site.
Universal design and accessibility.
Congratulations!

2008-01-03 @ 13:17:51
URL: http://weekreaper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0