Jag är glad att vi pratat ut

Jag är så glad att jag och Agnes har pratat ut. Det känns jätte bra. Hon är en jätte gullig tjej och vi har lagt allt gammalt groll bakom oss. Alla kort på bordet. Känns skönt att vara bland personer som man kan vara ärlig mot och som är ärliga tillbaka. Livet känns verkligen bra nu, äntligen! Vi har så roligt tillsammans här på jobbet och jag och Agnes hade så jäkla roligt då vi gick till jobbet idag haha ja jisses.

Jack svarar bra på antibiotikan så han kliar sig mindre och han verkar vara mkt bättre baki rumpan. Nu äter han i/d fodret med god aptit och det verkar göra susen! idag ska han även badas med Epiderm- schampo.

Kan inte sluta titta på mina naglar, dom e såå snygga, fast en nagel har gått av. Men dom e snygga ändå och äkta! Men jag ska köpa ett nytt nagelack, jag gillar inte det här som jag har nu... Ska ta och köpa mej ett som går i bruna toner nu då det har blivit höst:) Ska ner i källaren och hämta upp lite höstkläder och jag längtar så efter att dra på mej min snygga kappa från MQ. Jag e så glad att mamma köpte den åt mej, trots att den var svinigt dyr! Ska boka tid hos frissan på måndag oxå, färga håret och klippa mej lite. Och då menar jag LITE. Håret ska klippas upp men längden ska fasen vara kvar. En till frisör som klipper av mej mitt hår igen, då blir jag galen! Tänker inte betala om jag ser ut som fan, och som jag inte har sagt att jag vill ha. Säger jag klipp lite så menar jag lite och inte en decimeter!

Nu ska jag jobba vidare!

Lajsa Minelli 2007-09-09

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tack detsamma! Och nu ska vi hålla våran pakt om att alltid säga vad vi tycker! =)

2007-09-09 @ 15:11:46
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0