Hon är absolut kanon

Ja nu händer det grejjor. Har pratat ut med en "gammal vän" idag. Och det känns väldigt bra. Vi har rett ut en hel del saker som länge varit oklart. Hon har verkligen stigit i mina ögon är en mycket bättre person än vad jag trott. Så jag kan erkänna mej besegrad och det är jag glad över. Känns skönt att veta att hon är så mycket bättre än vad jag visste. Nu e jag dock fruktansvärt nyfiken över vem som går och sprider ut dessa tokigheter, jag bryr mej inte på så sätt att jag skulle bli arg, utan mest för att själv få sig ett gott skratt. Men men.. det kommer jag aldrig få veta och det accepterar jag. MEN JAG E SÅÅÅ NYFIKEN!!

A
lice är så gudomligt söt när hon ska sova... från en sak till en annan. Nåväl. Hon är SÖT. Då hon ska sova så vandrar hon runt med kamplekasaken eller hennes täcke.. Bär det i munnen. Hon kommer till slut till min sida av sängen och sätter sig ned. Viftar på svansen. Jag lyfter upp henne och hon lägger sig för att sova med saken i munnen. Jag la till henne i natt för att hon höll på att trilla av sängen.. satte ned leksaken. Hon vaknar, hämtar sin leksak och sen upp i sängen igen. Hon ska alltså sova med sina saker. Och hon e så gudomligt söt då hon gör det. Hon e som en liten bebis. Okej man ska inte likna en hund vid ett barn, det e mot mina principer, men i det här fallet så tycker jag att det är OK.

Jack är HUNGRIG. Å så hungrig han är. Men i morgon ska han äntligen få sin MAT. i/d fodret och så ska det inköpas A-fil. Snacka om att han kommer att äta med god aptit. Men han ska bara få en deciliter åt gången. Så att inte magen slår bakut. Samt ska han fortsätta äta antibiotika och diarsanl ska han få en gång om dagen numera. Så att magen fortsätter att hålla sig bra. Jag längtar så tills återbesöket hos vetten. Så att vi får veta om det blir operation eller ej. Jag kommer att göra allt så att lilla gris blir frisk. Jag verkligen hatar då han är sjuk. Jag hatar att se honom må dåligt. Min Jack är ju annars en sån glad Jack som älskar att busa och vara ute på långa promenader. Nu får han bara gå ut för att kissa och bajsa. Inte mer.. och det ska vara så i över 2 veckor framöver! Det suger! Ordentligt! Vi vill ju trääna! Lydnad och WP!

Mitt nya liv har fått en bra start. Vi går och går och går och går... Först går vi på morgonen och sen på kvällen. Men idag blev det bara en 45 min på morgonen. Måste vila idag känner jag. I morgon e det nya friska tag som gäller. Det är så härligt att vara ute nu då det är höst, luften är så ren och fin. Sen börjar det bli kallt oxå och det gillar jag mest!


Nu ska jag se om jag kan ladda hem dagens episod av idol och skratta lite.

Lajsa Minelli 2007-09-05

Kommentarer
Postat av: Vidareline

Very well done. I enjoyed the site.

2010-04-16 @ 15:26:17
URL: http://vidareline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0