Det gäller att våga

Ja nu har jag bokat tid hos Sandra på Salong Saxarna. Nu ska håret klippas och färgas. Men hur? Jag funderar på att göra en jätte förändring! Men jag vet inte. Funderar på att klippa lugg och klippa upp håret lite. Men törs jag ha lugg? Och sen e det de här med fäärg. Vilken färg ska jag ha på mitt hår? Jag e ju så feg då det gäller mitt hår, jag menar mitt hår är ju det bästa jag har! Så det gäller ju att bara ta steget och våga! Jag har haft lugg och var ruskigt fin i lugg oxå! Men jag har en del virvlar i mitt hår så då  blir det ju att jag måste fixa håret VARJE dag och det vet jag inte riktigt om jag orkar. Jag är inte en sån person som kliver upp tiidigt på morgonen för att fixa håret och sminka mej. Jag är en sån person som vill sova så länge som möjligt och sen kliva upp, klä på mej och vara FÄRDIG. Men jag kanske ska ändra på det? Jag har till onsdag att fundera ut vad jag ska ha för frisyr och färg... HJÄLP MIG!
Jag har ju även lite svårt för att lita på frisörer men det kan ju ha att göra med att jag är en kontrollfreak och att jag har vart så bortskämd tidigare och haft min barndomsvän som frisör. En helt underbar frisör! Caroline VARFÖR flyttade du till Gbg!? Hos henne kunde jag slappna av och göra vad som helst- det var ju faktiskt hon som valde det mesta åt mej. Hon visste vad jag passade i och inte. Vi har ju känt varandra sen sexårs! Åhå... Det gäller att våga...

Funderar på nån av dessa frisyrer...


           

Lajsa Minelli 2007-09-10

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tycker ju att ashley simpson har grymt snyggt hår/frisyr. både i svart och ljusare! tror du skulle passa i båda väldigt bra!

2007-09-10 @ 17:15:07
Postat av: johanna gbg

Lisa du skulle passa jättebra i lugg får jag en känsla av!! :D
hade gööött
/johanna bella och skadi

2007-09-11 @ 01:54:47
Postat av: Josimone

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-08-05 @ 12:00:36
URL: http://josimone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0