Vill ha en häst, NU!

Jag vill ha en häst nu! NU NU NU! Jag har hittat min drömhäst dessutom. En såå fin. Det finns en film på den oxå, lägger upp länken här. åhåå... Varför har man inte en massa pengar så man kan köpa sig denna underbart vackra varelse?!

För den hästintresserade, här kommer länken till filmen www.cardon.se/petra.wmv Titta och njuuuut.

I morgon ska jag rida Tibbe iaf. nu e jag så enormt sugen på att rida! Vill packa ihop mina saker från jobbet, NU och kila hem och iväg till stallet. Har ju köpt nya ridbyxor nu oxå, tror att det blir lite mer bekvämt att rida faktiskt=) Kanske till och med rider bättre. I morgon blir det ett dressyrpass i bränslanpaddocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0