Var ska jag börja...En tönt i tights?

Det händer så mkt just nu så jag vet inte var jag ska börja... I fredags var det ju middag på M/S Bränna med tjejgänget. Mycket trevligt. Sen bär det av mot Tommy och Simon och vi spelade/sjöng Singstar. Massor av alkohol. Jag sjöng mest... okej jag sjöng hela tiden, förlåt alla. Jag kunde bara inte passa micken, jag älskar att sjunga, även om jag inte anses vara svinigt bra på det. Simon sjunger ju så jävla bra, jag vill oxå sjunga jävlit bra! Jag hade svinkul iaf. Sen innan det var läggdags så skulle jag och Sara S gå och käka på Rönnkan. Vi sitter där och äter och jag snackade lite med en som jobbade där.... när vi sitter och pratar och har tagit några tuggor av våra burgare så kommer det en smältost flygande... SPLASH! Rätt i håret på mej och Sara, Sara fick mest på sig. Min första reflex är att resa mej ut, sätta ned besticken och gå ut. På baksidan står ett gäng med killar, 4 st. Vid det här laget var jag svinigt förbannad så jag frågar vem av dom jävla nötterna som har kastat smältost på oss. INTE ETT SVAR! Så jag skriker lite på dom och är förbannad. Ber dom dra åt helvete och börjar gå in, då säger ena " ska du följa med då eller? " jag vänder mig om och går tillbaka. Vid det här laget är jag mer4 förbannad än någonsin och ger ena killen en ordentlig knuff. Då säger dom "det var inte han.. "jaha säger jag.. då ber jag om ursäkt"... " VEM VAR DET DÅ?" tystnad igen. Då kommer killen från rönnkan ut och ger dom en nästan lika fin utskällning som jag gav dom. Han säger åt dom att gå in och torka efter sig. Då börjar den stöddiga idioten att muppa sig. Då säger hans som jobbar på rönnkan att dom iaf ska be oss om ursäkt, vilket alla gör, utom idioten. Han e snabb på att sätta sig i bilen och då suger jag tag i honom. Vad gör han då? Jo han suger tag i min arm. "Släpp mig" säger jag då och spänner ögonen i honom. Han släpper. " rör mig igen och du ligger jävligt risigt till, jag bori den här staden och det gör inte du!" Då påstår han att han redan bett oss om ursäkt. Det hörde jag inte säger jag då. Så då bad han om ursäkt.
Då var jag så arg att jag började gasta på om vilken otrolig fjant han var och bla bla bla...
Jävlar vad arg jag var. Vilket jävla pack med muppar från ÄLvsbyn.

Igår, lördag var jag och Simon hos mina föräldrar och åt en mysig middag. Vi hade jätte trevligt. Pappa såg att jag hade en sjukt kass och trasig mobil, så han satte sig vid datorn och beställde hem en åt mej. Så denna underbart söta lilla pärla till telefon ska jag få hem om några dagar En Samsung... så fin!

image73

Idag, Söndag... Ja idag ringde en kille från Umeå till mej. Vi ska på WP läger som han anordnar! Fasen va kul det ska bli. Erica och Freja ska oxå följa med. Det här kommer att bli så jävla bra nu då vi ska starta igen och har en hel del nytt folk som vill träna med oss oxå! Fasen vad jag längtar nu. Bara Jack håller sig frisk så blir det bra. Lägret är inte vidare dyrt heller 800:-/ person. Jag och simon kanske kan åka som familj för 800:- eftersom att han ska köra oss bara. Gud så kul det ska bli!

Lägger in en härlig bild.... inspiration...

image74 

Kommentarer
Postat av: Erica

Fasen så kul det ska bli med lägret :D

2007-10-29 @ 07:52:46
Postat av: My

Jäklar... Nästa slagsmål =) Som mitt möte med full gubbe!
Pyss

2007-10-29 @ 13:48:37
URL: http://puckoventilen.blogspot.com
Postat av: Ida-Mary

tjo!
Men om du vill så får du gärna sova hos mig då? :)
eller iallafall ses!

KRAM

2007-10-31 @ 15:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0