Torsdag idag...

Morgonen började mindre bra eftersom att jag var på sjukt dåligt humör. Sur som fasen var jag på Simon, utan andledning, förlåt älskling! Men efter att jag städat lite och fått i mej lite mat så var jag genast på bättre humör. Gick en promenad med Jack och sen lagade jag mat att ha med mej på jobbet. Då jag står och gör mig iordning och pratar med Simon på mobilen så hör jag någon från köket. Jag går dit och vad ser jag!? JACK ÄTER UPP MIN MAT! Han som ALDRIG brukar ta från bordet står med sina framtassar på matbordet och gluffsar i sej min kyckling från matlådan! Jaha, då blire yoghurt till middag på jobbet. Jag e fortfarande chockad över att han tog mat från bordet, det har aldrig hänt förr. Vi tränade lite lydnad innan jag gick till jobbet och Jack var som en dröm. Ställande och läggande under gång satt som en smäck! Vi tränade i 15 min bara och jag funderar på att träna mer ikväll, eller så blir det en lång promenad. Det behöver jag. Jag känner mej FET. Usch. Måste gå ner i vikt, jag MÅSTE, NU! Ska se om Johanna  vill följa med ut ikväll och röra lite på sig. Det hjälper inte att bara äta nyttigt, man måste oxå röra på sig typ hela jävla tiden för att gå ner. Jag hatar att ha låg ämnesomsättning. SKIT SKIT SKIT!

Jag längtar tills jag ska fixa mitt hår, snyggt som fasen ska det bli! Men frågan e ju om jag har råd med det. Ajja vi får se hur det blir.

Jag har sökt nytt jobb, eller ja, ett nytt jobb på mitt nuvarande jobb. Coach. Jag hoppas att jag får jobbet. Har tidigare sökt men inte fått det. Men nu har jag lagt ner mer tid på att skriva en bra ansökan. Så det är bara att vänta och se. Det innebär mer arbete och mindre fritid, men förhoppningsvis bättre lön och roligare arbete.

Nä nu ska det ringas lite efter lunchen. Ska ändra signaturen, men jag orkar inte just nu... Later!

image60

Kommentarer
Postat av: Olga

Åhh, jag är oxå sugen på ett nytt jobb!

2007-10-18 @ 20:28:03
URL: http://olgatherussian.blogg.se
Postat av: Madde

jag tyck du är nog mager som du e!

2007-10-19 @ 18:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0