SNÖ!

Det har kommit SNÖ! Så underbart! Jag blir på så bra humör nu då det har snöat. Fick ett jätte trevligt mobilsvar idag som jag ringde upp på. Det var Christina som söker en medryttare till sina hästar. Hon tyckte att jag kunde passa och vi ska träffas i morgon och åka till hennes stall. Det ska bli jätte roligt! Hoppas att jag passar med hennes hästar bara. Jag kan ju vara lite försiktig men det är enligt mig bara positivt. Christina är iaf jätte trevlig, vi pratade i över en timme, dyyrt för vår hemtelefon, men det betalar jag ur egen ficka i sånna fall. För det är viktigt att jag fick tid att prata med henne och lära känna henne, det känns riktigt bra. Jag skulle mest av allt vilja ha en egen häst, men jag har inte råd och tid med det. Men att rida två dagar i veckan skulle vara jätte kul. Jag känner mej inte särskillt nervös heller för Christina var så enormt trevlig. Vi verkar passa varandra, nu är det bara det att jag och hästarna ska passa oxå. Jag behöver nya ridbyxor! Jag måste verkligen köpa nya så fort jag får pengar. Iofs e det inte såå noga men att ha ridbyxor är ju ett måste iaf. Åå det ska bli så roligt om jag och hästarna passar, jag längtar efter att få rida nu, det e så mysigt att rida ute på vintern. Vi får hålla tummarna nu.

Var ute med hundarna i morse och gick en promenad, men det var så halt! Så vi gick 30 min bara så jag ska ta och gå med dom ikväll oxå en prommis, eller så kan jag flörta med simon så kanske han tar med dom ut i skogen en sväng:) Nä nu ska jag jobba.

Lajsa Minelli 2007-10-14

Kommentarer
Postat av: Olga

Ser att du ha ny design på bloggen! Enkelt men fint :)

2007-10-15 @ 17:35:29
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0