Sjuk hund... IGEN

Jaha... så var Jack sjuk igen då. ORDENTLIGT. Kennelhosta. Ska ta och låna en termometer i morgon och ta tempen på honom. Dom får feber, men man måste se till så att det inte blir värre. För då kan det bli lunginflamation och åker man in till vet för sent så kan hunden dö. Det är inte vanligt, men det KAN hända. Och med tanke på att Jack e sjuk typ, jämnt. Så skulle det inte förvåna mej. Jag e skit nervös över att han ska dö. Jag tappar alltid nära varje år, så jag e lite nojig av mej. Har iaf köpt hostmedicin och hoppas att han inte får högre feber... Fan. Jack är mitt ALLT. Han är min guldklimp. Usch vad jag älskar honom.

Så söt med sin bärväska...
image72

Kommentarer
Postat av: Erica

Stackars liten :/

2007-10-23 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0