Shopping i Luleå

Har precis kommit hem från lite shopping med mamma och pappa i Luleå. Dom köpte mej ett par svinigt snygga skor från VAGABOND. Svarta i skinn. Ååå jag älskar mina nya skor! Dom e så tuffa och snygga och söta och helt underbara! Sen köptes det iaf. en ny blomma och fyra vita fina krukor till vardagsrummet. Det blev väldigt snyggt iaf:) Jag e så nöjd. Mamma och pappa ska köpa en ny bil. En BMW 320 -05, gått ca 3000 mil. Snygg som attans och jätte skön att åka i. Snart har alla i familjen BMW. Men det e bra bilar, snygga och sköna att åka i. Vi har ju haft grymt otur med våran som har pajjat. Men den e ju fit for fight snart igen.  Jag är grymt nöjd med min dag idag och nu ska jag snacka lite mer med IdaMary på MSN och sen blir det att städa och laga sig lite mat. Simon jobbar ikväll så jag ska dra på mig mjukisarna och bara mysa på med mina underbara vovvar.


Lägger upp en bild på mina underbara hundar, dom e så mysiga idag så dom förtjänar lite publicitet på nätet;)

 Haha Alice ser lite flummig ut här men, haha hon e en kul liten vovva, mattes hjärta.
 Jack, från förra hösten, alltid lika stilig och underbar, mattes älskling.


Lajsa Minelli 2007-10-13

Kommentarer
Postat av: Ida-Mary

åhh va jag saknar dig gumman :)
Fast det bara har gått max en och en halv vecka.. hihi. puss och kram!

2007-10-13 @ 17:55:47
Postat av: Abdulvanja

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2010-02-08 @ 10:43:12
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0