Medryttare

Idag har jag varit och provridit för att bli medryttare. Det gick bra faktiskt! Christina är helgullig och hennes son har jag haft på dagis, så han kände jag igen. Fick rida hennes underbart fina varmblod Tibbe, han var helmysig och så underbart fin att rida, så mjuk och ja, jag e lite kär kan jag säga. Så jag är så nöjd idag. Ska dit i morgon och pyssla om honom lite och hjälpa till i stallet. I heljen ska vi rida lite till och då ska Christina följa med ut. Det ska bli toppen! Jag trivs så bra på hästryggen, men jag behöver uppdatera mej lite och finslipa en hel del. Skulle väldigt gärna rida i dressyrgrupp, men jag får väl se framöver hur det går. Kanske får jag låna med mej Tibbe och rida för instruktör av någe slag, det skulle vara drömmen. Men nu ska jag inte förhasta mej utan se hur det här fungerar:)

Drömmen

image58




Lajsa Minelli 2007-10-15

Kommentarer
Postat av: Lauritzkristiane

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-06-15 @ 08:58:57
URL: http://lauritzkristiane.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0