Inredning

Tanken är att jag ska tapetsera om alla rum i hela lägenheten, men jag tänkte att vi börjar med badrummet och vardagsrummet. Vardagsrummet e ju snart klart, bara nya tapeter i vitt eller liknande. I badrummet skall det inte göras så mycket. Ny spegel och hyllor och detta ska inköpas:

 Till badrumsdörren 850:-

 Till badrumsfönstret 225:-

S
en vill jag köpa nya handtag till köksluckorna och så blir det att köpa en kakeldekor i svart, nya tapeter. I sovrummet vill jag ha ny säng, fixa garderoberna på någe vis oxå. Nya tapeter här med. Jag vill göra snyggt och nytt i lägenheten, frågan e bara hur mycket snyggt man kan göra då man inte får för hyresvärden. Jag fattar inte varför jag inte får göra som jag vill. Jag och Simon har ju super snygg smak och vi skulle bara göra lägenheten snyggare och attraktivare!

Kommentarer
Postat av: Madde

Köp hus!

2007-10-22 @ 14:34:58
Postat av: Saidadele

Perfect work!

2008-08-29 @ 11:17:55
URL: http://saidadele.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0