Det snöar!

Det snöar! Hurra! Jag älskar snö! Idag ska jag städa lite och sådär. Men ta det lugnt. Har ont som fasen i rygg och nacke. Hundarna sover mej. Så nu e det slut med det! Nu får dom sova nån annan stans, jag e less på att inte kunna kliva upp som normala människor som inte har  ont i ryggen. Pallade inte upp till stallet idag heller för att jag hade sjukt ont i ryggen och var snuvig som fan och hängig! Jäkla skit. Hade ju varit helt underbart att ge sig ut och promenera med hästarna och bara pyssla på. Men men thats life. Idag ska jag och älsklingen äta gott, bakad potatis med kräftröra. Och sen ska vi mysa framför TV:n. Jag e sååå sugen på ostbricka, med ett glas rött, Amarone.... Gud så gott det skulle vara... 

Det här längtar jag efter just nu...

image65


Kommentarer
Postat av: Olga

Jag har inte heller fått min Elle :S Får jag inte den imorgon då ringer jag dit och skäller ut dem!

2007-10-21 @ 14:23:33
URL: http://olgatherussian.blogg.se
Postat av: Olga

Jag har byggt om ett förråd :)

2007-10-21 @ 14:54:18
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0