Stewie at Lisas Bootcamp dag 1

Det är bara början nu lilla Stewie!
Jag och Erica har ett nytt projekt, att få Stewie i form! Har nyss varit ute och dragit däck i 45 minuter. Vi har gått vi har joggat vi har kutat och vi har plumsat i snö med däck. Nu ska han bli fit for fight och sluta vara en köttfärslimpa. I morgon ska vi göra samma sak. Men mer snöplums med däck. Stewie är en grymt trevlig hund. Hundmötena gick bra på långt håll. I slutet av rundan gick det kanonbra! Vi har inte passerat en hund än men det ska vi oxå göra. För nu ska vi få bukt på den här tonåringen! Själv är jag helt slut. Så det här bli bra träning för mig med. Skönt oxå att ha något att göra nu då man oroar sig för sin älskling.

Min älskling... hoppas att han har det bra. Undrar om han sover? I morgon ska jag iaf ringa och höra hur han mår. Han ska inte sövas ner förrän i slutet av dagen, hur ska det gå. Hoppas att han mår bra. Vad ska jag göra OM han inte blir bra igen? Rädd som jag är så har jag börjat fundera över vad jag skulle göra om beskedet kom... han skulle få somna in hemma iaf. det är jag stensäker på. Jag vill inte se honom somna in på ett kallt golv på djursjukhuset. Han ska få somna in bredvid mig i våran säng, den platsen som han älskar mest av allt, min älskade lilla guldklimp.

Nä nu ska jag ladda hem en film så jag får tänka på annat, så att jag inte lipar mej själv till sömns.
Här uppe i norra sverige är lipa=gråta.

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Lillen

godnatt och sovgott =)

2007-11-28 @ 01:24:04
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se
Postat av: Bob Malin

Krya på sig, vovven!!

2007-11-28 @ 09:36:31
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
Postat av: alexandra

svar: åh tack så mycket =D

2007-11-28 @ 12:03:27
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se
Postat av: Ingela

Hej Lisa!
Jag hoppas att det har gått bra för Jack på djursjukhuset. Håller alla tummar för det!
Här är det ganska bra och vi har en hund till nu :-) Tarros kullsyster Tikka bor hos oss från i måndags :-) *kramar*

2007-11-28 @ 15:34:15
URL: http://www.silverpilarna.se/ingela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0