Fredag

"Äntligen Fredag"?! Jag har ingen aning i hur jag ställer mej till det uttrycket. Idag känns det ändå bra att jag inte jobbar så länge. Sen ska jag hem och snabbt städa och fixa i lägenheten. Sen kommer Sara. Då blir det att åka och handla lite mat så ska vi laga nåt gott ikväll, ta ett glas vin och se lite Idol. Ska verkligen bli jätte trevligt att få sitta och umgås och ta det lugnt. Älsklingen ska till Tommy ikväll och dricka öl som vanligt. Blir dom aldrig less på att dricka öl?

Jag har sökt en hel del nya jobb nu och hoppas att jag får göra något nytt! Det skulle vara helt underbart! Jag är less på mitt nuvarande jobb. Vissa här är helt underbara, jag har verkligen ändrat min syn på vissa personer. Dock är det andra som kör med nån form av mobbing. Men jag tänker inte låta dom trycka ner mej... Jag gör ett bra jobb och jag tycker om mina vänner som jobbar här. Men vissa saker som vissa säger sårar och trycker ner. Så ska det inte vara på en arbetsplats. Vi är ju vuxna människor och behöver inte trycka ner varandra. Jag trodde att jag skulle slippa sånt här då jag blev äldre, men tydligen inte.

I onsdags var det en väldigt tung dag. Jag är fortfarande lite nervös och mår inte så enormt bra, men det är bättre. Jack verkar pigg och alert. Ska ta mej en prommis med honom ikväll tror jag OM Sara vill haka på. Simon kommer ändå hem till dom snart så han får ta en prommis med dom idag oxå.

Mitt liv är inte perfekt, det går upp och ner. Orkar ni inte lyssna så skit i det, då vet jag ändå vilka mina riktiga vänner är. Mina riktiga vänner lyssnar och vi pratar, vi stöttar varandra! Är det så besvärligt att höra att allt inte är bra så visst, lev du i din lilla bubbla och var ego. Mina kompisar är underbara och har verkligen stöttat mej så att jag mår betydligt mycket bättre nu än för 2 dagar sedan. Tack alla goa vänner för att ni lyssnar och finns här för mig. Ni vet att jag oxå finns här för er! PUSS!

Kommentarer
Postat av: O L G A

Okej, hoppas att det blir bättre snart :)
Hur är det med Jack?

2007-11-25 @ 19:57:18
URL: http://olgatherussian.blogg.se
Postat av: Philliphedda

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-04-06 @ 08:50:51
URL: http://philliphedda.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0