Frågestund

1. Berätta om första fyllan.
I sävast, på ett berg, med HB i en gammal festisflaska

2. Berätta om första kyssen.
Dålig

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Men Simon så klart

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?

Vem kommer ihåg sånt?

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?

JA, long time ago

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Måste nog svara samma som Saria, läpparna

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Snygga armar

8. Favoritsexsoundtrack.
Dirty Dancing, ja heeela skivan!

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Nordman

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha hett sex med?
OJ

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Nej nej nej

12. Har du strippat för någon?
Inte det

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Haha jooo

14. Har du snattat?
Nej

15. Har du moonat?
Nej.. men neeej!

16. Den du levt och upplevt mest med?
Min sambo Simon

17. Hur många har du varit kär i?
två

18. Käraste ägodel?
Min familj

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
PENGAR

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Att förlora dem jag älskar

21. Homo, hetero, bi?
Hetero 
 
22. Vad är kärlek?
Det vackraste som finns i alla olika slag

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden?
Jag skulle ha visat mer hur mycket jag älskar Per och Stella

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
En hel del

25. Ordet är ditt.
Futurum Nobis Est

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0