Biopsi... Cancer...Tumör

Biopsi.. Cancer... Tumör... Det är vad som rör sig i mitt huvud just nu. Jack är dålig igen. Bajsar blod. Ringde veterinären idag och vi pratade lite. Hon sa "jag vill inte måla fan på väggen, men du ska vara beredd på att det kanske kan vara en tumör som blöder i tjocktarmen".   Nu ska Jack genomgå en biopsi. Är det cancer så finns det inte så mkt annat att göra än att låta honom somna in. Visst, man kan behandla, men hundarna mår väldigt dåligt av det och det finns inget säkerhet att hunden blir frisk. Jag vill inte att min älskling ska lida. Jag mår skit skit skit. Jag är så orolig. Att förlora Jack är det värsta som kan hända. Han är mitt allt. Min älskade lilla kille.

Vill inte jobba, men jag måste. Jag får se hur länge jag orkar. Vill bara gråta just nu och gå hem och bädda ner mej i sängen bredvid Jack och sova... Sova sova sova sova sova.. Så jag slipper tänka på det här. Visst man ska inte ta ut något i förskott, men med min jävla otur så vet jag hur det här kommer att sluta. JÄVLA SKIT!


Mitt hjärta....
image95

Kommentarer
Postat av: Madde

Men gud så tråkigt att höra, hoppas det är nåt annat.

Det var en himskans fin bild i alla fall! Snygg vovve!
Kram

2007-11-21 @ 14:47:04
URL: http://www.barn.minsite.net
Postat av: Anna-Carin

usch vad tråktigt att höra :/
Sitter själv och väntar på provsvar om min hunds klåda, veterinären trodde att det var demodex men vi hoppas att det är något annat.

Vi håller en extra tumme och tass att det går bra för din vackra vovve!

/Anna-Carin, Hoover och Liam

2007-11-21 @ 16:10:22
URL: http://www.brukscocker.se
Postat av: Johanna

Det kommer gå bra!
Som jag sa, försök att inte tänka det värsta.. Även fast det är jättesvårt!
KramKram!

2007-11-21 @ 19:08:05
Postat av: Lisa från jobbet ;D

Det kommer bli bra!!! Försök att tänka positivt! :)

2007-11-21 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0