Trött

Jag e så trött och seg! Men ändå är jag på bra humör idag. Längtar tills efter jobbet. Då ska jag hem och städa och mysa med Simon. Kanske far vi förbi ma & pa eller Simons pappa. Jag är så trött av att jobba så mycket så jag sover hur mycket som helst. I morse hade jag tänkt kliva upp tidigt och hinna ut med hundarna på en promenad, men icket. Det blev en snabb rastning, en snabb fika i stan och sen var det bara att börja knata till jobbet. Jag vill så gärna ha en ny/gammal parfym! Snabbade förbi KICKS och hittade min gamla favorit. Måste nog köpa den sen då jag kan shoppa. Jag vill så gärna shoppa... Jag måste få shoppa! Jag måste få köpa julklappar och jag måste få köpa en massa snygga saker till mej själv. Jag mååste ha nytt smink, det är ett stort måste just nu. Sitter på jobbet och känner mej sunkigare than ever. Måste plocka ögonbryn, raka mig och tvätta håret. usch. Men det är ju fredag idag, då får jag vara sunkig. Dock e jag inte lika sunkig som en av toaletterna på jobbet.
Får blogga mer senare om jag kommer på något intressant.



 

Donna Karan Cashmere Mist

image127


Kommentarer
Postat av: Talleresdomenicochiappe

really good site!!

2009-04-21 @ 08:58:52
URL: http://talleresdomenicochiappe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0