Snart är det JUL!

Nu är det bara 4 dagar kvar att jobba. Sen är det julafton! Jag undrar vad man får för klappar? Ett presentkort på KICKS skulle sitta riktigt fint. Känns tråkigt att inte kunna köpa julklappar då vi kommer att behöva spara alla fickpengar till Jack´s biopsi! Inge julklappsköp och inge shopping! Hoppas som fasen då att man iaf får nåt presentkort, för jag måste få shoppa nu! jag börjar få abstinens! Jag har inga kläder, ska ta och rensa garderoben igen, har så mycket skrot som jag sparar på, till vilken nytta? Jag hittar en massa minimala kläder som jag har sparat "tills jag går ner i vikt". Ja men då jag går ner i vikt vill jag inte ha gamla kläder, då vill jag ju shoppa nytt!
Det är så mycket jag vill shoppa och jag funderar på att spara alla slantar tills i februari! För i februari så sticker jag iväg till Sthlm med mamma och pappa. Bror och hans fru Malin ska döpa Elvira där nere så jag har en gratis resa till stocke! Lite nice det ska bli. Skulle som vara trevligt att ha rejält med cash då man är där så man kan shoppa en massa. Och då ska jag inte shoppa på H&M, utan då blire nån RIKTIG butik. Jag e less på kläder med kass kvalité som tappar formen och går sönder. Det är bättre att köpa dyra hållbara kläder med kvalité! Nu ska jag för första gången på länge spara på slantarna. Det som nu blir över efter Jacks biopsi iofs.

Bara Jack blir frisk nu. Jag vill så gärna att han ska bli frisk och att han ska må bra! Han är då pigg och glad nu iaf och leker lite smått med Alice. Simon skulle gå en promenad med dom idag, jag försökte men det är ju så halkit så jag höll ju på att slå ihjäl mej! Jag trivs så bra med Jack och Alice och min älskling. Jag vill bo med dom för evigt! På fredag ska vi städa och dona på efter det att jag kommit hem från jobbet och i morgon ska jag och Erica på stan en sväng. Blir att köpa en fin fin Champagne till nyår och fixa med kontot.

På nyårsfaton ska vi bara ta det lugnt. Mysa på med hundarna, äta 3rätters, dricka champagne och äta ostbricka. Kommer att bli en helt underbar nyårsafton med den lilla familj som vi nu är.

Jag har hittat en klockan som jag såå gärna vill köpa till Simon. Inte så dyr heller 2700:- cirkus. Ska nog köpa den åt honom. Han skulel bli så stilig med den på armen.

Livet är underbart just nu trots allt! Nu vet jag var jag står och var jag har människor. Jag vet vad som sägs bakom min rygg och jag kan bara säga, Jag bryr mej inte. Det kommer alltid att vara så. Men varför bry sej? Jag trivs så jävla bra just nu och jag tänker inte gräva ner mej.

Livet är helt kanonbra just nu.

UPPDATERING:
Sambon ringde nyss, Jack har börjat avverka sin bädd totalt. Julklapp till djuren, varsin ny bädd.


En snygg klocka till min älskling kanske...

image123





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0