Saknad

Saknaden är stor.. Det var så länge sen vi sågs. Jag kommer iaf ihåg hur hon ser ut och jag kommer ihåg hennes skratt och hennes mjuka goa personlighet. Hade jag haft pengar hade jag bett henne komma hit. Men jag ska spara, så att hon kan stanna här länge... Sist blev det så hastigt vi sågs. Och det var så många hon hade att besöka. Men nu, nästa gång... Är hon MIN... BARA MIN! *moahaha*

Okej My, du behöver inte bli rädd.. Jag saknar dej bara så fruktansvärt mycket och jag vill vara hos dej nu då du har det svårt! Men snart kanske vi ses. Jag längtar efter dej och saknaden är STOR.


Puss på rumpan. Du är min själsfrände!



image121


Kommentarer
Postat av: My

Jag saknar dig också Lisa och hade jag fått bestämma hade jag bara dragit från allt och kommit till dig!! Är så jäkla trött på livet!!

2007-12-19 @ 16:11:23
URL: http://puckoventilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0