Julferre!

Ja på fredag är den årliga julfesten på jobbet. Men snacka om att ha dålig tajming i år, IGEN! Förra året var det samma vecka som Stella dog. Och i år är det samma kväll som Idol-finalen!? Okej lite skillnad på Stella och Idol.. Men det är ändå dålig tajmin måste jag säga. Hur ska jag lyckas med det här nu då? Jag vill på festen och jag vill se Idol. Funderar på att snabbt som fasen tryck ai mej en massa julmat och sen sticka och se Idol. Dock har dom en Tv på Bodensia och man kanske skulle sätta sej där och kika lite. Jag får inte missa detta! Äntligen ska ju Marie sjunga en Celine Dion låt! Ajja man kan aldrig få allt. Jag får trösta mej med att "låna" hem reprisen av det. Efter julfesten ska jag och Simon iaf åka till hans pappa och surra lite.

Jag känner mej lagomt julmysig idag.

HEJJA MARIE!!!

image106

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja heja heja Marie!!! :)

2007-12-05 @ 20:17:26
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Bob Malin

Jag har varit en dålig människa och inte följt Idol i år, men jag litar på din smak, hehe ;)

2007-12-06 @ 10:53:18
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0