Jag har nackspärr

Ja och inte vilken nackspärr som helst, jag har en LÅSNING i nacken!! Jag går som en sne zombie hemma med liniment och en halsduk runt halsen. Det gör ONT, så inni helvetes ONT! Allt blir lidande, sexliv, städning och matlagning. Allt en god husfru skall göra kan jag inte göra!

Såhär gick det till:
Jag vaknade på morgonen och pratade med Erica i telefon, samtidigt var jag skit sur för att jag inte hittade något hemma... Öppnar garderobsdörren *kras* "AAAAAAAAAJ SOOOOOM FAAAAAAAAAAN, JAG KAN INTE RÖRA MIG!!!!"
Jag la på, ringde mamma. Mamma som är sjuksyrra säger "du har nackspärr, ska jag komma? Sluta vara hysterisk" Jag gråter hysteriskt så mamma inte hör vad jag säger... " Ska jag komma?"
Nej mamma behövde inte komma, Erica kom och gick ut med kissnödig hund och Johanna var gullig och kom med Panodil. Sen så satte jag på en film och FASTNADE i sängen. Jag tog mej inte upp. För att ta mej upp nu har jag kommit på en bra teknik, rulla skrikandes över på mage och hasa mej ner från sängen! HA! funkar skitbra och ser jävlit muppit ut eftersom att jag e sne i nacken och lutar mitt huvud till vänster.

Sen kom Annica och Sara, vi åkte på Stellas grav och jag fick kakor av Annica, goda kakor, THNX:) Sen så har jag och Sara chillat framför TV:n med pepparkaksdeg och glögg och julmust. Nu e jag hungrig igen trots all deg så nu vankas det varma mackor och julmust.

I morgon är det vårdcentralen som gäller, jag behöver något riktigt STARKT piller!

Tack alla fina vänner för sällskap, kakor, hjälp och tabletter. Ni är underbara! Tack mamma och pappa för råd och liniment, ÄLSKAR ER! Tack Simon för att du står ut med mej i min osexiga snevrida sunkiga stil idag, LOVE YOU Darling!

Kommentarer
Postat av: Bob Malin

Aj aj... Stackars dig :(

Hoppas det blir bättre!

2007-12-14 @ 11:38:30
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
Postat av: Bob Malin

Ja, fy fan... Jag lider med dig! Hoppas det går över snart.

2007-12-14 @ 16:10:19
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
Postat av: O L G A

Svar: jo och jag ville kidnappa Freja!

2007-12-14 @ 16:18:43
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0