Alice har Tonsillit

*suck* Alice har Tonsillit... Fasen va less jag blir. Ajja medicin för båda hundarna nu så dom ska bli friska.

Ska till Erica ikväll och fika och surra. Ska bli mysigt. Jag bjöd in mej själv och tvingade Erica till att köpa fika. Hehe ibland får man vara fräck. Men det ska bli kul som fasen. Se Frejas nya sele oxå och snacka dynga.

Jag är inte gravid iaf. Så nu efter fikat ikväll blire fan till år röra på sig! Kanske vi tar och drar lite däck och grejjar på=) fasen att jag inte kan tävla med Jack.. Det suger som fasen. SImon tycker att jag ska tävla med Alice, men jag vette tusan hur det ska gå med henne... hon e en härligt flummig hund. Men jag ska ge det ett försök, ska kolla upp nu vad en sele kostar. Till henne blir det nog en cammoflage färgad sele hehe. Hon är ju trots allt en liten jägare.

Nu får alla läsare hålla tummarna för att Jack ska bli bra iaf. Och Alice kommer att bli frisk och sen ska hon opereras bara så det löser sej med det. Det är dyrt att ha sjuka vovvar, men dom är värda vart enda öre!


image117



Kommentarer
Postat av: lovingnurse

Hej! skulle du kunna tipsa något bra land att åka till med sin pojkvän?

2007-12-11 @ 20:34:26
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0