Vänskap... ett viktigt ämne

Har fortfarande inte städat. Min spelmani tog överhand och jag fastnade på galoppbanan! YEEE! Jag har värsta superhästarna som springer snabbt snabbt snabbt.. Å så nördig jag är! Efter att jag varit ned i tvättstugan och satt igång första maskinen så fastnade jag senare på MSN, med min käraste käraste My.

My är min stöttepelare. Hon finns alltid för mig även fast hon bor långt borta... alldels för långt borta *påpeka*
Men hon och jag har det där lilla lilla extra, vi kommer alltid vara bästa vänner, även om vi aldrig mer kommer att träffa varandra igen, det känns som så.
Jag kommer ihåg då jag träffade My för förta gången, då vi började skolan. Tyckte att hon hade så gullit namn, ja jag hade aldrig sett en My förrut irl.  Hon hade på sig ett par gråa byxor och en ljus långärmad tröjja. Haha vad jag hade på mig är pinsamt, jeans och ett linne och en jeansjacka... sönderblonderat fjortis hår hade jag oxå, huga huga. Sen hatade jag My. Ååå hon var så jävla irriterande. Hon surrade på om hennes jävla pojkvän hela tiden. less less less... Men sen var det klassfest och då fann vi varandra.. Sen blev det bara bättre och bättre. Det var tider det...


Å
ter till städningen.... den har jag inte kommit igång med än... Och tvätten ligger blöt och klar i maskinen där nere i tvättstugan... Men det är SPINDLAR i tvättstugan, äckliga spindlar! Sånna där med jäääätte lååånga ben. jag e rädd att dom ska ramla ner i mitt hår och bygga ett bo där i håret och sen kommer det spindelbarn! Som krälar i mitt hår, ner i mitt ansikte... *ryser*

Nä nu ska jag väcka Simon, in med ny tvätt och sen ut med hundarna. Ska bli härligt att ge sig ut med hundarna i skogen, för idag är jag LEDIG! Så underbart! Blir en sväng till Luleå oxå:)

Jag är så tacksam över mina vänner, ingen nämnd ingen glömd...

Men idag så sätter jag faktiskt in ett kort på min lilla My  och hundarna får vara med på ett hörn oxå... kanske är intressant att få se hur dom ser ut. ( ja jag har lärt mig lägga in bilder hihi )

   

Lajsa Minelli 2007-08-23


Kommentarer
Postat av: Sara!

Naaw, va söta hundarna var :D

2007-08-23 @ 18:06:15
Postat av: My

Jag tycker att jag är lite söt jag med.... :P

2007-08-23 @ 21:01:34
Postat av: Lisa

hahaha ja men ni esöta alla tre

2007-08-25 @ 13:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0