Shoppat mat!

Ja om man nu kan kalla det att man har shoppat mat? Vi har iaf köpt mat idag för en hel familj, och då menar jag inte en familj på två, utan snarare fyra! Men det känns skönt att ha ordentligt med mat hemma. Hundarna gar även dom fått sin mat inhandlad, passade på att snacka med dom på djursjukhuset oxå. Så Jack har fått en tid på måndag. Det e nå krångel med analsäckarna, det kommer blod. Så det blir säkert operation, i sånna fall ska vi kastrera honom samtidigt, lika bra då han redan e nedsövd. Men då skiter det sej med Söderhamn! Får se hur jag ska ordna med det där.... det löser sig säkert hoppas jag iaf.  Kommer iaf att åka! Även om det blir knapert med pengar...

Idag köpte jag ELLE. Har ju slutat prenumerera på alla tidningar! Men jag funderar starkt på att börja med det igen. Men då blir det nog Cosmopolitan, en tidning jag alltid tyckt om. Ska nog köpa den på lördag så har jag nåt att läs apå jobbet oxå.

Har varit hos Johanna och tagit ett glas vin och så idag, trevligt. Vi har ju egentligen börjat våra nya liv. Men ett glas vin var jag så sugen på idag. Fasen vad vi är ute och går! Hundarna får rejält med motion nu! Och vi tränar en del lydnad oxå. Jack e mer och mer alert och man märker att han mår bättre, Alice blir ALDRIG trött. Jävla hund.


                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0