Onda j*vla rygg!

Idag har jag så jävla ont i ryggen. Det gör så ont så att jag mår illa! Måste verkligen ta mej i kragen nu och masa mej till vårdcentralen. My back is killing me!  Jobbar idag oxå, vilket definitivt inte gör saken bättre.

Ikväll är det iaf den efterlängtade tjejfesten hos Johanna. Ska bli så trevlit så. Har köpt två flarrer vitt vin och en bag in box med nå gott rött som en tant tipsade oss om på systemet. Har även köpt in lite tilltugg, oliver, tapenade och kex och grejjer. Tror att jag ska köpa med mej lite ostkuber oxå, det e som gott till lite vin:)

Det händer inte så mkt i livet just nu, känns rätt så bra att få lugn och ro, äntligen! Slippa skitsnack och bakfalskhet. Bara få vara och känna lugnet och ha roligt. Med Johanna e det inge gorm, det är inte nå småtjaffs utan här säger man rakt ut vad man tycker och tänker. Känns otroligt skönt.

Simon och Jack har varit ute i skogen i natt och jagat sjöfågel, men det hade varit dåligt med fåglar. jack är iaf jätte trött efter en lång natt/morgon i skogen och ligger förmodligen och sover just nu. Så skönt att han får arbeta och vara ute. Det är ju verkligen det den hunden älskar! Tränade lydnad med Jack i torsdags, fy fasen så bra det gick. Alert och följsam som attans var han! Ska nog fortsätta att träna lydnad bara korta stunder då och då, han tycker det e mycket roligare nu. Ser ingen vits i att träna lydnad i flera timmar om dagen, inte konstigt att hunden tappade stinget.  Nä nu blire träning varje dag 15 min. det räcker. vi går ju en massa promenader och har oss så då får han ju träna med.

Nu är det rast på jobbet, sen ska jag ringa min käre mor och be henne hämta ut nå tabletter på apoteket, för nu e min rygg TOTALT pajj.

Lajsa Minelli 2007-08-25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0