Lite shopping såhär en fredag

Idag är det äntligen fredag! Vad jag har längtat efter att få spendera lite pengar.
Fast idag kollade jag mest lite efter vad jag ska köpa. Hittade dock en jätte fin liten mössa, moderiktig e den oxå.
Köpte 2 presenter till Lina, en bok som handlar om nån liten tös på ridläger och sen köpte jag en liten pysselbok med Barbies i. Var själv nääära på att köpa en liten målarbok åt mej själv, det e ju så roligt att måla haha.
Johanna köpte en skit snygg jacka på Lindex, vill oxå ha! Men den hade för korta armar för mej:( hatar mina aparmar! Dom e så långa. Innan shoppingen påbörjades så gick Jag Johanna & Sara och åt frukost på Café Olé.

Sen efter några timmar på stan gick vi på systemet och shoppade inför morgondagen 2 flaskor vitt och en bag in box med rött. Ska bli trevligt som bara den. Vi köpte även med oss lite fika hem till Johanna så vi fikade och sen klippte Johanna mej lite, fin fint! 

Vaknade 08:30 och gick en längre promenad med hundarna och Johanna i morse. Det var så ljuvligt och svalt ute. Snart är det äntligen höst! Snygga kläder, snygga frisyrer, allt e så snyggt på hösten helt enkelt, inte bara människorna utan även naturen. Sen så slipper hundarna svettas och plågas. Snaaaart.. snaaart är det höst!

Nu ska jag vila mej lite innan Simon kommer hem. Sen ska det lagas mat, aktivera hundar och ja jag ska på hockey med Johanna en sväng oxå. 

Kanske skriver mer sen och lägger in nån bild. 

Lajsa Minelli 2007-08-24

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0