Härligt med shopping!

Idag mår jag väldigt bra. Har shoppat loss lite smått bara, köpt halsband och koppel till båda hundarna. Hade grym tur! Hade satt fast ena halsbandet i kopplet så det glömde kassörskan att ta betalt för. Johanna märkte det, men inte jag. Men det var en glad nyhet då hon berättade det efter att vi lämnat butiken. Nu e vovvarna snygga!
Till mig själv blev det ett ljust rosa nagelack och saltvattenspray för håret. Var in på Kicks för att köpa nya grejjor frän Clinique, men det hade inte kommit in någe. Så jag ska kika in där i morgon. Kommer även att köpa dagcreme utav dom. Kalaset kommer att kosta mej över 1000:- men det är det klart värt!

Jag har inte så mkt över till att shoppa denna månad men jag kommer att köpa det som är viktigast för mig och hundarna iaf.

Idag har vi fikat på jobbet för SPP har haft lite utbildning med oss nu då vi ska ringa på KAP-KL. Känns jätte roligt på jobbet nu, jag älskar verkligen att ringa för SPP och KAP-KL är hur kul som helst. Man känner sig proffsig dessutom.

Får skriva mer senare för jag tror att vi kan börja ringa snart:)

Lajsa Minelli 2007-08-27


Kommentarer
Postat av: ebba

Är du nöjd med Clinique?

2007-08-27 @ 18:13:42
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Olga

Hej! Kul att du oxå börjat blogga :)
Ska du köpa 3 stegs serie från Clinique? Jag brukar handla på www.beautyplanet.se Mkt billigare än på Kicks!

2007-08-27 @ 23:16:35
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0