BEBISAR

 

Idag är det spännande dag! Jag väntar på att få beskedet att jag har blivit FASTER... men ingen ringer. Malin har haft en del problem under den här graviditeten med så dom skulle sätta igång henne idag om det fanns tid och plats för henne. ååå vad spännande. För er som inte vet så har jag två bröder, en i sthlm och en i skellefteå.
För tre år sedan fick mina bröder varsin son. Bror i skellfteå fick Arvid i april, och min bror i sthlm fick Alvin i juni.
Nu väntas två till! Fast nu e min bror i sthlm en månad före haha. Malin (sthlm) förväntas föda idag eller i morgon. Och min brors sambo förväntas föda i oktober:)= dom i skellefteå. Ska blir så spännande med två nya bebisar i familjen =D  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0